close
Warning: mkdir(): Permission denied in /home/www/HinetBlog/_classes/article/GenericArticle.php on line 75 Warning: mkdir(): Permission denied in /home/www/HinetBlog/_classes/article/GenericArticle.php on line 75 Warning: mkdir(): Permission denied in /home/www/HinetBlog/_classes/article/GenericArticle.php on line 75

惡靈05片頭曲

1 .歌名:THE WALK/向前走 (惡靈05片頭曲)
演唱:陳科妤
詞/曲:陳科妤

I went inside . I was not myself . I was frozen inside an alien form .
You stand aside . Your hand on my shoulder .
But the smoke makes a veil between us .
I walk the walk alone no matter whether people know at all .
I walk the walk alone to keep my sanity .
You know the when I walk the walk alone I go where no one else can go
I watch you cry for me ; you see but I don't see .
Because you walk the walk alone . Thank you for loving me .
Drowning within . Go on , I'm listening .
Music to tear you to pieces . You close my eyes .
And cry as you're playing . But I sense nothing .
So reason on this . I walk the walk .
alone no matter whether people know at all I walk the walk alone
to keep my sanity . You know that when I walk the walk alone
I go where no one else can go . I watch you cry for me ;
you see but I don't see . Because youwalk the walk alone .
Thank you for loving me . Walk the walk alone no matter whether
people know at all I walk the walk alone to keep my sanity .
You know that when I walk the walk alone I go where no one else can go .
I watch you cry for me ; you see but I don't see . Cos you walk the walk alone .
Thank you for loving me .

<中譯>
我走了進去
我身不由己
我已不屬於這個世界的形式結成了冰
你站在一旁
你的手在我的肩上
然而煙霧在我們之間形成一曾帷幕

我獨自以我的方式向前走
不管其他人之不知道
我獨自以我的方式向前走
來讓我自己保持清醒
你知道我獨自以我的方式向前走的時候
會來到別人到不了的地方
我看著你為我哭泣
你理解的世界我並不明瞭
因為你是獨自以你的方式向前走
謝謝你一直愛我

我獨自以我的方式向前走
不管其他人之不知道
我獨自以我的方式向前走
來讓我自己保持清醒
你知道我獨自以我的方式向前走的時候
會來到別人到不了的地方
我看著你為我哭泣
你理解的世界我並不明瞭
因為你是獨自以你的方式向前走
謝謝你一直愛我

心裡淹沒著
繼續 我正在聆聽
那使你分碎的音樂
你閉上你的眼睛一邊哭著一邊玩著
但我感覺不道什麼
所以用這推理

我獨自以我的方式向前走
不管其他人之不知道
我獨自以我的方式向前走
來讓我自己保持清醒
你知道我獨自以我的方式向前走的時候
會來到別人到不了的地方
我看著你為我哭泣
你理解的世界我並不明瞭
因為你是獨自以你的方式向前走
謝謝你一直讓我

我獨自以我的方式向前走
不管其他人之不知道
我獨自以我的方式向前走
來讓我自己保持清醒
你知道我獨自以我的方式向前走的時候
會來到別人到不了的地方
我看著你為我哭泣
你理解的世界我並不明瞭
因為你是獨自以你的方式向前走
謝謝你一直愛我

所以我獨自以我的方式向前走
不管其他人之不知道
我獨自以我的方式向前走
來讓我自己保持清醒
你知道我獨自以我的方式向前走的時候
會來到別人到不了的地方
我看著你為我哭泣
你理解的世界我並不明瞭
因為你是獨自以你的方式向前走
謝謝你一直愛我

arrow
arrow
    全站熱搜

    tkmygod13 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()